-->

Tuesday, 26 February 2013

(^^)

ini lah gambar yg lebih dekat lagi..
Boleh kucing ni tido kat atas sarang burung..
Serius..
Bontot nye betul2 dalam sarang ni..pastu die tido nyenyak..

32 comments:

  1. kalo ade anak burung penyet lah~ hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. mcm mana la bleh terpikiq nk tdoq atas tue.. selesa kerr?

    ReplyDelete
  3. amboi.. tido lena nampak. huhu

    ReplyDelete
  4. sarang burung jd sarang kucing hahahaha

    ReplyDelete
  5. he he he tapi KA takut ngan kucing sikit

    ReplyDelete
  6. Macam mana dia boleh panjat tinggi tu?
    Kalau tak pandai turun alamat tuan empunya kucing kenalah memanjat sama:)

    ReplyDelete
  7. ergh.. suka-suka je kucing tu.. Dah lah comel :)

    ReplyDelete
  8. sabojerler yerk...kesedapan gamknyer...

    ReplyDelete
  9. salam tempat tido ni..hehe
    tapi comel jea tgk

    ReplyDelete
  10. hehe..kemain sedap lagi tengok dia tido.. :)

    ReplyDelete
  11. ish kucing nih..teringin nak jadi burung pulak

    ReplyDelete
  12. hahahha.. comel sangat.. mesti tengah berangan jadi burung tu :)

    ReplyDelete
  13. Comel la kucing tu duk situ tp kecian kt burung jgak..hahhaha

    ReplyDelete
  14. comel nye.. nnt burung p tdoq kat umah kucing pulak.. hehe/

    ReplyDelete
  15. Nk jugak die duk ats tu..hehe..feel burung r ni..ekeke

    ReplyDelete
  16. hehehe...teringin nak jadi burung ke ape kucing tu..^^

    ReplyDelete
  17. comel je gaya kucing tu tido... hahaha

    ReplyDelete
  18. burung jelmaan kucing kot...haha :p

    ReplyDelete
  19. ahaks dah jadi macam ibu burung lak meow ni....

    ReplyDelete
  20. mengamuk empunya sarang tu nanti. :D

    ReplyDelete
  21. haha ntah2 dia dh mkn anak anak burung tu tak haha

    ReplyDelete
  22. haha, nti dh bangun, boleh dia mkn burung2 yg singgah kat satang tue, hehhe

    ReplyDelete
  23. klu la de telur burung kat situ n menetas.. bucing ..hihi

    ReplyDelete