-->

Wednesday, 26 February 2014

Passport saya~

Lama dah xberbloging..
Last bulan 10 2012 dulu (^^)
Banyak dah berlaku 4 bulan ni....
Saya nak cerita perkara yang berlaku bulan 11 2012 (^^)
Hah lama tu...hihi

Saya g buat passport...
Time tu passport mengunakan cip baru diperkenalkan...
Ni die....
Arrow merah tu menunjukkan terletanya cip tu..cip tu ade gambar kita...
Passport saya~

26 comments:

  1. oooo baru tau passport sekarang ada cip.. nak g mana tu buat buku merah? :)

    ReplyDelete
  2. ada cip gini kalu ada org blh tiru mmg terror org yg cipta utk yg fake nyer pasport

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  3. tak merasa buat passport lg...hihii

    ReplyDelete
  4. wah ni lagi lama menghilang kat blog ni dr saya...hehee

    ReplyDelete
  5. Okje tak de passportlah lyn....huhu

    ReplyDelete
  6. Lama bersunyi sepi sebab bercutilah ye..
    Betul memang ada cip utk setiap passport yg kita buat.

    ReplyDelete
  7. cip tu senang klu kta nk c/in guna mesin je takyah gi lalu kt staff imigrate yg jaga ;) juz touch kt alat mesin tu senang!

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum awak. saya pun ada dah. tapi expired tahun depan. taktahu nak pergi melancong mana bila tengah pregnant ni. lepas bersalin nanti, harap2 boleh menyimpan duit pergi travel lagi ~~~

    ReplyDelete
  9. nak pg melancong eh...

    ReplyDelete
  10. nk kemana, KA lama x renew passport dah bertahun rasanyer !

    ReplyDelete
  11. Buat passport tu macam makan angin jauh jer tu.. Holiday ke? =)

    ReplyDelete
  12. beznya..nk g ke mana tu.hehe

    ReplyDelete
  13. nak ikut... kemanakah itu......ooo ada cip yerk,,,,,

    ReplyDelete
  14. oh dah lama tak berblog?.. welcome back :)
    nak ke mana tu?. nak ikut gak. hihi

    ReplyDelete
  15. baru tahu nie.. passport ein dh expired tp xrenew lg..

    ReplyDelete
  16. Update cepat !...jaga n simpan baik2 passpot...

    #Doa Buat MH370 :(

    ReplyDelete
  17. buat passport tu nk kemana?? hehe

    ReplyDelete
  18. wah.. buat pasport.. nk g jalan2 :)
    seronoknye..

    ReplyDelete
  19. Baru tau pasport skrg pki cip..
    Salam kenal dari fifi..

    ReplyDelete
  20. lamanya cuti dr blog, busy di dunia nyata :D

    ReplyDelete
  21. Bawa aku pergi.. pacu laju lagi.. kita lari dari realiti..
    Hahahaaa.. tetiba tringat lagu ni..

    ReplyDelete
  22. iye? passport sy pulak dah expired 2013 ritu tp sampai skrg x p renew lg sebab belum ada plan nk p oversea..hehe

    ReplyDelete
  23. hi awak..sori lame tak singgah cni.. ")

    ReplyDelete
  24. Okje tak de pasport pun Lyn....belum terasa nk buat lagi...

    ReplyDelete