-->

Tuesday, 8 October 2013

lesen kenderaan baru

Baru minggu lepas encik suami buat lesen kenderaan baru..
xsangka JPJ kuar kan kad..
kad die macam ic...
bukan laminate 2 dah...
saya punya ja yg masih kad lama =(
nak tukar baru.. tahun 2016 nanti 
lama la nak tunggu dapat yg cantik =(

30 comments:

  1. akak kene tunggun thn dpn gk lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. senang patah laa mcm tu... hihi

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.. Selamat pagi :)
    Ros tak ade lesen :(

    ReplyDelete
  4. Oh ada yg cantik dah ye. Kakak punya pun masih lama lagi nak renew..

    ReplyDelete
  5. Baca entri ni teringat lesen sendiri lom renew lagi.. Huhu..
    Mieza Suri Shaklee

    ReplyDelete
  6. yeke? tak tau pulak hehehehe. macam tu baru la cantik kan kan kan!

    ReplyDelete
  7. cantik kan? cikna pun tak sabar nak tukar tahun depan.. :)

    ReplyDelete
  8. nmpak menarik je yg baru ni :) tula...kena tggu lama lg bru boleh dpt yg camni :(

    ReplyDelete
  9. akak buat bulan 7 tapi macam dulujer.. ker baru ni baru mula... ker kena buat kat jpj jer... akak buat kat pej posjer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat kt jpj..die amik gmbr ic kite..

      Delete
  10. mcm ic ker.. ? hrp2 tahan lama ..... =)

    ReplyDelete
  11. akak punye pon lambat lagi nak renew. sebab last year renew 3 tahun trus.. huhuhuhu.

    tapi JPJ still pakai gambar lama kita kan??
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  12. rasanya dah brape bulan mcm ic tu.. leh wat plhan..nak cmtu or biasa.. hihi

    ReplyDelete
  13. ooo ye ke? br tau...mmm tp lmbt lg nk renew lesen ni

    ReplyDelete
  14. 2015 baru anis blh renew yg baru..lambat lg la nk merasa..eheeee

    ReplyDelete
  15. wahhhh baru tau..... hmmm moon kena tggu awal thn 2015 laa nak dapat yg baru..hehehehe

    ReplyDelete
  16. Macam cantik jer. Kena tunggu tahun depan lah klo nak dpt yg baru.

    ReplyDelete
  17. wahh cntiknya first time ayu tgk...

    ReplyDelete
  18. cantiknya....saya punya lama lg le nk dpt lesen cantik...renew dulu 5 thn,,,huhuu

    ReplyDelete
  19. eii..zz pun dh tukr.. tp mse tu pkai tudung x comel.. hee

    ReplyDelete
  20. Dya punya pun lesen lama.. Xsabar nk tukar lesen bru. Hehe

    ReplyDelete
  21. wahhh lesen baruu cantiikkk!

    ReplyDelete
  22. Tulah perasan jugak masa anak buat hari lesen hari tu, cuma okje tak tukar jer

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum.. lawa lesen baru.. hehe nampak canggih sikit kannn ~~~

    ReplyDelete