-->

Tuesday, 17 July 2012

Gunting


Hehe..aritu saya balik kampung..
saya pergi pekan dengan family semua..
Saya ternampakla satu kedai ni..
Hahahaha...
Haaa gelak kau sorang2 ^^
Saya kan kalau hal kecik pun dah kelakar dah..mesti nak gelak ^^ hehe
Hehe..Ni dia yang saya gelak tu..
Xtaula kalau semua perasan ke tak ^^



26 comments:

  1. apa ekkk
    x perasan la
    share la nk gelak gak hahaha

    ReplyDelete
  2. alaaaa..nape nyek?...pagi2 nie mata ade skit spero..hehehe..

    ReplyDelete
  3. blur jugak ni..hahaha..

    ReplyDelete
  4. yela..ape yg kelakar tu..tak perasan pun..

    ReplyDelete
  5. nape bukan "kedai gunting rambut"??

    ReplyDelete
  6. ehh ape yg lawak ni?? rasanyer normal kan kedai gunting?? :P kihkih

    ReplyDelete
  7. apa ek yg kelakar tuh? sbb tgk kt gambar tak dpt nk gambarkan hehehhe

    ReplyDelete
  8. xtau la apa yg kelakar tu..gtau la.. :D

    ReplyDelete
  9. Selak pintu itu ke yg Lyn gelakkan? Eh.. tetiba kakak nak senyum sebab tak tahu apa yg lyn gelakkan..

    ReplyDelete
  10. apa yg kelakar tu..nampak biasa jer..

    ReplyDelete
  11. Eh...pae ek ? yang gantung2 tu ke ? hihih

    ReplyDelete
  12. jenuh tilik gambar tu..tp tak pula jumpa apa benda yg pelik ni...hehehe

    ReplyDelete
  13. siap zoom gamba....kt byg2 cermin tu, dlm kete tu ada anjing kn?hee ke slh tgk....
    salam kenal...;)

    ReplyDelete
  14. per yg pelik lin?hehehe..cer citer..nak gelak gak hehehe

    ReplyDelete
  15. tergelak sbb xtau mende.. haha

    ReplyDelete
  16. ingatkan is je duk tenung2 gambaq... baca satu persatu la komen.. nak tau tang mana... cer habaq mai (^___^)

    ReplyDelete
  17. kenapa dgn kedai gunting?

    ohhhh i lost!

    ReplyDelete
  18. tak boleh nak tengok. pic tak keluar. muahaha...

    ReplyDelete