-->

Sunday, 1 July 2012

Nafas berbau


Jumaat tengahari, ada seorang foreigner tu minta tolong kat saya..
Mak ai...nafas dia... xtahan saya..
Dia suruh saya betulkan bahasa melayu dia..
Dia tunjukkan laptop & letakkan kat atas meja saya..
Saya pun tolong dia... sambil tahan nafas..
Dia tunggu kat sebelah saya..
Dia siap cakap lagi...
Adoiii....
dalam hati  "wuueeekkk...cepat2  (@@)"
Rase macam nak je bagi dia clorets saya yang ada kat dalam beg..
Dah selesai tu..lega sangat..
Lepas dia pergi...Saya pulak yang g amik clorets kat dalam beg dan makan..
2biji pulak tu saya makan...
Memang penangan bau tu macam melekat je kat hidung saya selama 5minit..
Terngiang-ngiang...hukhukhuk =(

21 comments:

  1. Kakcik rasa kakcik pun ada masalah bau pernafasan. Malangnya tiada yang sudi menegur secara terus-terabg. :(

    ReplyDelete
  2. oh,faham sgt perasaan ni..mmg x selesa dgn nafas berbau..kdg2 selalu hidu nafas sendiri..takut berbau dan akan buat org di sekeliling x selesa dgn kita kan..

    ReplyDelete
  3. faham.. dan sangat tak selesa kan.. maaf lambat berkunjung kembali

    ReplyDelete
  4. kalau makan petai lagi power bau tu :)

    ReplyDelete
  5. itu la.....kadang2 x tahan duduk sebelah org mcm ni..tpi tak baik pulak nk tegur..tkot org tu terasa plak

    ReplyDelete
  6. biasa la tuh , haish , dulu mase f6 dapat lak duk sebelah membe yang macam tuh , tahan jerr la tuk stahun ..

    ReplyDelete
  7. haha,kelakar la!
    tpi malu kan nak tgur,.fira pun prnah brada di tmpat kmu.Hihi.

    ReplyDelete
  8. huhu..alahai...terpaksa menahan kan..

    saya pun kadang-kadang selalu bau nafas sendiri..takut jugak kan berbau..boleh berjaga-jaga..

    ReplyDelete
  9. betul² mmg fobia ngan nafas berbau ni khen
    peringatan kat diri sendiri gak ngeeee
    be careful ngan nafas kiter

    ReplyDelete
  10. Alamak.. Eiii xdpt nk byangkan :p

    ReplyDelete
  11. huhuhuhui.... akak selalu cube bau napas sndiri, sbb takmo jd cam kes awak tu...

    ReplyDelete
  12. bole muntah akak mcm nih...huhu

    ReplyDelete
  13. memang tak menahan kalau mulut berbau ni..

    ReplyDelete
  14. clorets mmg selalu ade dlm beg e'in.. :)

    ReplyDelete
  15. dorang tu agknye makan khnzir tu yg brbau kuat tu.. huhu nsb ad clorets dpt bygkn.. kebusukannye hehe

    ReplyDelete
  16. huhu..suruh dia guna listerine.. hehe.. senang2 nanti register la kat gushcloud..leh tambah kenalan.. subscrfibe sya sekali ye..hehe..tq

    ReplyDelete
  17. iyakk xleh bayang la..hehe..kelau sy pun mau x tahan..:)

    ReplyDelete
  18. huhu. nape tak makan depan die aje. pastu pelawa die mkn skali. ;)

    ReplyDelete