-->

Thursday 7 June 2012

BOWLING 2012 - part 2

Lepas balik dari solat magrib. Cepat2 g 'Ole-ole' nak setel mane yang patut. Sampai je semua dah tersusun dah.  Meja pendaftaran pun dah susun elok2. Bagus rakan-rakan comittee member yang lain ni. Urusan pendaftaran diuruskan oleh saya. Jadi saya la kena tunggu 70 lebih org ni datang.
Pendaftaran
Lambat gak dieorg datang .Tapi kiteorang bak hati. Bagi lagi masa dalam 30min lagi kot. Kalau x...alhamdullilah la hadiah2 semua simpan balik. Lastnye semua ada la..walaupun 1 , 2 xdapat datang. Tapi sorg team dieorg ade still leh on. Cuma ganti group dieorg dgn org lain. Ada yang kenal. Ada xkenal pon.
Team kanan
Lupa nak g tau. 1 team ade 3 org. Tournament ni lawan 3 game sorg. Pas tu apa lagi game on la. Picture atas ni teams yang belah kanan lane saya. Picture bawah ni pulak teams yang ada kat belah kiri. Bowling Centre ni cuma ada 30 lane je. Tapi kiteorg dah conquer 23 lane. Hahaha hampir kesemuanyala sepanjang-panjang lane yang ada ni. Team saya kat lane no.17.
Team Kiri
Sebelum bermula. Ade leh cuba-cuba lagi. Semangat semua nye =) tengok je la reaksi dieorang. First aid juga disediakan oleh kami. Takut jugak nanti baling2 bola tu tercabut jari ke hihi.



2 comments: